Українська правда

НОВИНИ

Після оголошення бойкоту каналам Ахметова члени Зе-команди зберуться на "1+1"
25.11.2021 18:21
Представники команди президента Володимира Зеленського прийдуть в ефір телеканалу "1+1", який пов'язують із олігархом Ігорем Коломойським, тоді як напередодні партія "Слуга народу" вирішила ігнорувати ефіри на каналах олігарха Ріната Ахметова. 

Представники команди президента Володимира Зеленського прийдуть в ефір телеканалу "1+1", який пов'язують із олігархом Ігорем Коломойським, тоді як напередодні партія "Слуга народу" вирішила ігнорувати ефіри на каналах олігарха Ріната Ахметова. 

Джерело: Facebook-сторінка програми "Право на владу" 

Деталі: Ток-шоу "Право на владу" на "1+1" розпочнеться о 21:45 у четвер 25 листопада.

На нього запрошені: секретар Ради національної безпеки і оборони України Олексій Данілов, міністр закордонних справ Дмитро Кулеба, міністр оборони Олексій Резніков, 

Гостями мають стати також лідер фракції "Слуга народу" Давид Арахамія. радники керівника Офісу президента Олексій Арестович і Тимофій Милованов.

В ефірі очікуються і дипломати: посол України в Польщі Андрій Дещиця, посол України у Німеччині Андрій Мельник, 

Серед інших запрошених – народний депутат, "Опозиційна платформа - За життя" Нестор Шуфрич і президент Американської торговельної палати в Україні Андрій Гундер.

Анонсовано обговорення загрози повномасштабного вторгнення Росії, здатності України відбити масований наступ росіян, можливу реакцію західних партнерів тощо.

Минулого тижня Давид Арахамія також брав участь в ефірі програми "Право на владу", присвяченому зриву спецоперації з затримання членів ПВК "Вагнера". А вже наступного дня жоден представник владної команди не прийшов в ефір ток-шоу "Свобода слова Савіка Шустера" на каналі "Україна 24", також присвячений "Вагнергейту". 

Радник голови Офісу президента Михайло Подоляк заявив, що представники влади не пішли в ефір телепрограми обговорювати зрив спецоперації щодо "вагнерівців", бо то олігархічне телебачення, а запрошення туди – "фейк та хайп".

24 листопада речниця президентської партії Юлія Палійчук заявила, що  "Слуга народу" вирішила більше не брати участі в ефірах на каналах олігарха Ріната Ахметова "Україна-24" та "Україна".






^ Догори | УКР | РУС
   Головна | Новини | Публікації | Колонки | Блоги
©2000-2015 "Українська правда"