Украинская правда

КОЛОНКИ

Алексей Пивоваренко: Зеленський і Порошенко – соціально-психологічні портрети кандидатів
19.04.2019 18:30
Для кращого розуміння потенціалу особистостей кандидатів можна використати типологічний підхід. Він дозволяє ознайомитися з основними рисами характеру, мотивами поведінки та вчинків, зрозуміти можливості та здібності, симпатії та антипатії, життєві цілі кандидатів.

На сьогодні виборець має обмежену інформацію про характери кандидатів у президенти України. Все те, що нам озвучують претенденти на цей високий пост про себе, носить здебільшого агітаційний характер.


Публічний образ кандидата, створений у період виборів політтехнологами, штабами,  командами, не обов'язково повинен відповідати його вродженим властивостям. Політтехнологи представляють нам ідеальний образ майбутнього президента, з їхньої точки зору. Сам кандидат також намагається демонструвати лише свої найкращі сторони.


Життєві обставини вимагають відповідності правилам, за якими кандидати діють, так би мовити, "на камеру" чи у публічному просторі. І якщо у випадках "заготовлених сценаріїв" вдається реалізувати задуми радників чи команди, то коли стаються непрогнозовані випадки, проявляється вже характер самого кандидата.


Як не старайся, а характер кандидата не може не проявлятись в тих чи інших обставинах. Відтак відчуття, що поведінка політиків часом настільки різко дисонує із задекларованим образом, цілком очікуване і зрозуміле.


Поговоримо про самого лідера, а не про його "публічний образ" – про соціально-психологічний портрет кандидата.


Для кращого розуміння потенціалу особистості варто використовувати типологічний підхід. Він дозволяє ознайомитися з основними рисами характеру кандидатів, мотивами їхньої поведінки та вчинків, зрозуміти їхні можливості та здібності, симпатії та антипатії, життєві цілі.


У США до 70% випускників шкіл для оцінки своїх ділових можливостей використовують типологію Майерс-Бріггс. У нас для цього користуються подібною соціонікою.


Цей матеріал дозволить краще розуміти, як і чому саме так буде чинити кандидат у повсякденній рутинній діяльності, коли буде ставити свій підпис під важливими документами, вести переговори і приймати важливі для країни рішення.


Соціально-психологічний портрет Петра Порошенка



"Аніматор", ESFP за Майерс-Бріггс. "Дипломат", СЕЕ за соціонікою.



Йому притаманно:



Він вміє:



Він прагне:



Любить:



Дуже не любить:




Демонструє:



Поважає:



[BANNER1]Кандидати завжди намагаються показати ті якості, які, на їхню думку, є позитивними, граючи роль, яку вважають доречною на посаді президента. Такі якості можуть демонструватись у публічній поведінці, але не обов'язково є їхньою сильною стороною.


Це певна маска, їхнє "приватне уявлення" про себе та свою роль.


Соціально-психологічний портрет Володимира Зеленського



"ТРЕНЕР" ENFJ за Майерс-Бріггс; "Ідеолог" ЕІЕ за соціонікою.



Йому притаманно:



Він вміє:



Він прагне:



Любить:



Дуже не любить:



Демонструє іншим:



Поважає:



Підсумки


Обидва кандидати люблять бути в центрі уваги, є красномовними, не бояться виступати на публіці, вміють впливати на емоції і почуття людей. Вони є людьми експресивними, можуть бути дипломатичними, вміють вплинути на почуття оточуючих.


В будь-якому разі пам'ятаймо, що президента слід обирати з усвідомленням того факту, що на 5 років ми з вами визначаємо курс розвитку країни.


Сподіваюсь, що ця колонка допоможе краще зрозуміти, на що здатні кандидати як особистості, і не помилитися у виборі.


Олексій Пивоваренко, спеціально для УП


Колонка – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст колонки не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ній піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора колонки.






^ Наверх | УКР | РУС
   Главная | Новости | Публикации | Колонки | Блоги
©2000-2015 "Украинская правда"