Українська правда

НОВИНИ

Катастрофа Ан-148: оприлюднили попередній аналіз "чорної скриньки"
13.02.2018 17:02
Причиною аварії літака Ан-148, який розбився в російському Підмосков'ї 11 лютого, могло стати обмерзання приладів, які показують швидкість польоту.

Причиною аварії літака Ан-148, який розбився в російському Підмосков'ї 11 лютого, могло стати обмерзання приладів, які показують швидкість польоту.

Про це йдеться в повідомленні Міждержавного авіаційного комітету щодо завершення розшифровки даних бортового параметричного самописця.

"Попередній аналіз зареєстрованої інформації, а також аналіз аналогічних випадків, що мали місце в минулому, дозволяють припускати, що фактором розвитку особливої ​​ситуації в польоті могли стати невірні дані про швидкість польоту на індикаторах пілотів, що, в свою чергу, мабуть, було пов'язано з обмерзанням ППТ (приймачів повного тиску – УП) при вимкненому стані систем їх обігріву", – повідомили в МАК.

Згідно з попереднім аналізом, під час всього польоту обігрів всіх трьох приймачів повного тиску, які займаються збором даних про атмосферний тиск, перебував у вимкненому стані.

Водночас, в усіх інших 15 польотах, інформація щодо яких міститься на самописці літака, обігрів ППД включався перед зльотом на виконавчому старті.

"Особлива ситуація почала розвиватися приблизно через 2 хв 30 сек після відриву на висоті близько 1 300 метрів і приладової швидкості 465-470 км/год", – повідомляють в авіаційному комітеті, пояснюючи, що тоді стали з'являтися розбіжності в показаннях швидкості від першого приймача повного тиску і аналогічного резервного приладу.

Приблизно за 25 секунд розбіжності досягли близько 30 км/год, і з’явилась команда екіпажу порівняти швидкість за приладами.

Приблизно через 50 секунд, на висоті близько 2000 метрів, ця команда була зареєстрована знову, після чого екіпаж відключив автопілот. Весь подальший політ проходив у ручному режимі.

Перед зіткненням із землею швидкість Ан-148, за даними першого приймача повного тиску почала інтенсивно рости і до моменту зіткнення склала близько 800 км/год, а показання швидкості другого приладу продовжували бути рівними нулю.

В МАК додали, що аналіз отриманої інформації триває.

Як повідомлялося, в неділю 11 лютого в Раменському районі Московської області зазнав аварії літак Ан-148 "Саратовских авіаліній".

Він вилетів з аеропорту Домодєдово і через кілька хвилин розбився в Раменському районі Підмосков'я. За попередніми даними, на борту літака перебувало 65 пасажирів і шість членів екіпажу.

На борту була 71 особа, включаючи 6 членів екіпажу. Всі вони загинули.

Серед пасажирів літака були громадяни двох іноземних держав.

У Слідчому комітеті РФ заявили, що екіпаж Ан-148 не повідомляв про несправності повітряного судна перед тим, як розбився.

Причини катастрофи літака буде встановлено після розшифровки бортових самописців. Однією з версій є відмова протиобмерзальної системи двигуна.

Експерти висували різні версії падіння літака Ан-148, зокрема – моментальне руйнування двигуна і обмерзання літака в польоті. Версію теракту теж не відкидали.






^ Догори | УКР | РУС
   Головна | Новини | Публікації | Колонки | Блоги
©2000-2015 "Українська правда"